Nytt år, nya tag

Som många redan säkert vet så är en av mina "fritidsaktiviteter" att vara gymvärd på Friskis & Svettis. Någonting som jag tänkte på ikväll när jag värdade var hur oförutsägbara människor kan vara. I princip hela december var gymet nästan tomt på folk, vilket jag kan förstå eftersom det är en så busy månad, men så fort nyår är förbi så tar folk nya tag. Från och med första januari (ja eller kanske andra) så är alla jympapass fullbokade och det är fullt ös på gymet.
Det här är antagligen inte någon nyhet, men bara en lite skojsig bekräftelse på hur vi människor faktiskt fungerar.
Kan förresten säga att jag är en av alla dessa oförutsägbara människor. Enda skillnaden är att jag haft minst två månaders träningspaus och inte bara december. Men nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0