Åka tuff tuff tåg

Då har skolan kommit igång på riktigt. "Bara" 6 månader efter mina introdagar. Det är delvis skönt att ha någonting att göra på dagarna igen, men kan inte låta bli att bli lite stressad över allt som ska hinnas med. Jag vet att jag kommer hinna allt på ett eller annat sätt, men det är ju alltid lite sådär lagom jobbigt att tänka på det.

En andra sak som går att klaga på är tågen! Jag är verkligen superduperjättetrött på att åka tåg!! Visste ni att det är tråkigt att åka tåg? Jag visste tidigare att det kunde vara lite trist, men nu vet jag att det är riktigt tråkigt! Måste lära mig börja plugga på tåget, för annars blir det ju världens waste of time.
Så, nu har jag klagat färdigt. Det är ju, som jag skrev, skönt att vara igång igen. Att vara igång innebär för mig att vara ganska busy, så om du vill träffa mig så får det bli på torsdag-lördag. Alla andra dagar och kvällar är fullspäckade hela våren. Me love!
Snart är det helg och oj, oj, oj vad jag ska sova ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0