På språnget

Hittills har den här veckan varit jättebra. Jag har haft saker för mig på dagarna och på kvällarna, och jag har varit på bra humör. Fram till imorse. Imorse vaknade jag och var på riktigt dåligt humör. Av någon anledning kände jag mig arg på mig själv och eftersom jag inte visste varför jag kände så, så blev jag irriterad. Efter att ha ätit frukost i en timme (vilket jag kan göra nu när jag inte har skola än) så bestämde jag mig för att gå till gymet och springa bort aggressionerna. Det funkade faktiskt till viss del och efter att ha ätit tre maffiga chokladbollar efter lunchen så måste jag säga att jag mår ganska bra igen.
Det jag vill ha sagt med det här inlägget är följande: träning + choklad = ett glatt humör.


Bjuder på en bild tagen i Finska Kyrkan ett par veckor sen. Prästen längst till höger ska lämna landet och åka till Sydney så vi "ungdomar" gjorde lite hejdå-program. I bilden blev några i personalen apor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0