29 dagar före dagen före

Wow, nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade sist, men jag har faktiskt en jättebra anledning. Förra veckan hade jag en kusin här på besök så hängde med henne hellre än satt framför datorn. Tack vare henne "slapp" jag också ta tag i saker som egentligen borde ha varit klara förra veckan. Ett exempel är en finfin affisch jag försöker göra. Den borde ha varit klar i mitten av förra veckan, men nu är det torsdag en vecka senare och jag har fastnat igen! Trodde nyss att jag skulle blivit klar, när jag såg några små stavfel i texten som jag nu inte hra någon aning om hur jag ska fixa. Skoj!!!

Till något mer positivt. Har ni sett julbelysningen inne i stan? De har verkligen satsat i år och det är jättefint!! Står till och med två enorma (ganska fula) renar i fontänen vid plattan. Om exakt en månad är det julafton och om exakt en vecka börjar julkalendern!! Hoppas den är bra i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0