Vänner överallt

Nu har jag 18 minuter på mig att göra i ordning mig och åka, men innan jag gör det måste jag bara skriva ett kort inlägg om hur stor min kyrka verkar vara.
De närmaste gångerna som jag varit på stan så har jag sett minst två personer från min kyrka, Hillsong. En av gångerna var till och med så att jag efteråt fattade att det var från kyrkan jag kände igen snubben (och inte från TV som var min första tanke). Vi stog båda och stirrade på varandra som idioter hur länge som helst och han kanske fattade varifrån han kände igen mig, men jag var inte lika snabb.
Nu ska jag iväg och shoppa igen och får se hur många jag ser idag. Igår såg jag minst TRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0