Kärlek

Igår jobbade jag som vanligt med att plocka varor på City Gross. Efter lunch fick jag plocka upp lite (och inte så lite heller) skräp efter några kollegor och jag kan ju lugnt sagt säga att mitt humör började svänga neråt. Då bad jag bara en liten bön om att piggas upp och tro det eller ej så fick jag svar. Efter ett tag ställde sig ett äldre par nära mig och tjafsade kärleksfullt om att mannen tagit en för liten påse med sig. Bara det var hur gulligt som helst, men blicken om mannen hade när han tittade på sin fru var så vacker. Ögonen var fyllda med kärlek och han såg ut som en förälskad tonåring. Är inte det någonting att sträva efter så vet jag inte vad som är det.

Den första bilden som dök upp när jag googlade "kärlek"


Kommentarer
Postat av: Emelie

Our Gos is an Awesome! God! :D

Awwe!! Det var fint!! Om man någonsin skulle få uppleva det.. (:

2010-09-23 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0